* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

På begäran

Behöver du hjälp direkt?
Vi hjälper dig mer än gärna!

När du än behöver omedelbar hjälp med din Toshiba-produkt har vi rätt tjänst för dig. Behöver din produkt repareras, behöver du byta ut batteriet eller har du förlorat dina data? – Inga problem! Med vårt utbud av beställtjänster kan vi alltid hjälpa dig, även om din garanti redan har gått ut eller om din produkts skada inte omfattas av dina nuvarande garantivillkor.

Varför ska man köpa Toshibas beställtjänst?

  • Få professionella och tillförlitliga tjänster när du behöver dem.
  • Vi garanterar rimliga priser för produkter som både omfattas och inte omfattas av garanti.
  • Med beställtjänst betalar du enbart då du behöver tjänsten.

På begäran

Garantiperiod: Endast engångsanvändning

Service Description: If you have lost your data unexpectedly due to drop, power surge, virus, user error or other unforeseen events, we will do anything to recover your valuable data.

Funktioner: Pengar tillbaka-garanti ingår och finns för produkter som omfattas och inte omfattas av garanti

Köpperiod: Du kan köpa tjänsten när som helst, även om din garanti redan har gått ut

Garantiperiod: Endast engångsanvändning

Beskrivning: Täcker reparationen av smådelar, t.ex. nätadapter, tangentbord, tangentbordsenhet, minne, styrplatta/mus, högtalare, kabelhållare, optisk skivenhet, fläkt/värme inklusive arbetskostnader och logistik.

Service Description: The Out of Warranty Repair Service is a one-time hardware repair service, for defects and damages which are not covered by the current warranty terms, such as liquid spills, accidental damage or mechanical faults or if the original warranty of the product already expired.

Köpperiod: Tjänsten gäller endast om den anskaffats inom fem (5) år från inköpet av Toshiba-produkten och gäller inom 90 dagar efter anskaffandet.

Garantiperiod: Endast engångsanvändning

Beskrivning: Täcker reparationen av allmänna delar, t.ex. plasthölje, hårddisk/SSD, LCD, batteri inklusive arbetskostnader och logistik.

Service Description: The Out of Warranty Repair Service is a one-time hardware repair service, for defects and damages which are not covered by the current warranty terms, such as liquid spills, accidental damage or mechanical faults or if the original warranty of the product already expired.

Köpperiod: Tjänsten gäller endast om den anskaffats inom fem (5) år från inköpet av Toshiba-produkten och gäller inom 90 dagar efter anskaffandet.

Garantiperiod: Endast engångsanvändning

Beskrivning: Täcker reparationen av moderkortet (CPU, PCB) inklusive arbetskostnader och logistik.

Service Description: The Out of Warranty Repair Service is a one-time hardware repair service, for defects and damages which are not covered by the current warranty terms, such as liquid spills, accidental damage or mechanical faults or if the original warranty of the product already expired.

Köpperiod: Tjänsten gäller endast om den anskaffats inom fem (5) år från inköpet av Toshiba-produkten och gäller inom 90 dagar efter anskaffandet.

Garantiperiod: Endast engångsanvändning

Beskrivning: Täcker större skador som kräver stora reparationsinsatser och flera delar inklusive arbetskostnader och logistik.

Service Description: The Out of Warranty Repair Service is a one-time hardware repair service, for defects and damages which are not covered by the current warranty terms, such as liquid spills, accidental damage or mechanical faults or if the original warranty of the product already expired.

Köpperiod: Tjänsten gäller endast om den anskaffats inom fem (5) år från inköpet av Toshiba-produkten och gäller inom 90 dagar efter anskaffandet.

Registrera dig nu
Om du registrerar din produkt eller tjänst kan
Toshiba ge dig snabbare service.
Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör
Du kan beställa service genom att kontakta
närmaste auktoriserade tjänstleverantör.
Hitta Tjänstleverantör