* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Reparation på plats

Behöver du professionell hjälp oavsett var du befinner dig? Inga problem.

Har du ett viktigt möte om några dagar och något är fel med din Toshiba-produkt? Med Toshibas tjänst för på-plats-reparation behöver du inte oroa dig. Beroende på vilket erbjudande du har valt och hur omfattande defekten är, skickar Toshiba Support Center en äkta Toshiba-reservdel som du kan byta ut (när det rör sig om en enkel reparation) eller en Toshiba-certifierad tekniker till dig senast i slutet av nästföljande arbetsdag så att du kommer igång igen på nolltid.

Varför köpa Toshibas tjänst för på-plats-reparation?

  • Det sparar företaget tid och arbete, och våra Toshiba-certifierade tekniker hjälper dig personligen med maskinvarusupport på platsen.
  • Alla äkta Toshiba-servicedelar och reparationen på plats omfattas i sin helhet, och du får inga oväntade reparationskostnader.
  • Den Toshiba-certifierade teknikern besöker dig på plats i slutet av nästa arbetsdag för att lösa problemet så att verksamheten inte drabbas av avbrott.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Compatibility: Compatible with Toshiba Satellite Pro, Tecra and Portégé laptops

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Nationsomfattning: Tillgänglig i Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Förenade kungariket, Grekland, Irland, Israel, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern och Österrike.

Begränsningar: Tjänsten gäller inom 10 mils radie från en större stad. Om tjänsten efterfrågas för en produkt som befinner sig utanför denna 10 mils radie ges service i möjligaste mån

Aktivering: Tjänsten måste aktiveras inom 30 dagar efter inköpet. Om du vill aktivera din tjänst klickar du här och registrerar dig online

Tillgänglighet: Måndag till fredag mellan 9:00 och 17:00 lokal tid, utom helgdagar

Få service: Klicka här för att välja ditt land samt kontakta närmaste Toshiba supportcenter och få service

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation skickas respektive reservdel till kunden som själv utför reparationen.

Garantiperiod: Gäller i 4 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Compatibility: Compatible with Toshiba Satellite Pro, Tecra and Portégé laptops

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Nationsomfattning: Tillgänglig i Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Förenade kungariket, Grekland, Irland, Israel, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern och Österrike.

Begränsningar: Tjänsten gäller inom 10 mils radie från en större stad. Om tjänsten efterfrågas för en produkt som befinner sig utanför denna 10 mils radie ges service i möjligaste mån

Aktivering: Tjänsten måste aktiveras inom 30 dagar efter inköpet. Om du vill aktivera din tjänst klickar du här och registrerar dig online

Tillgänglighet: Måndag till fredag mellan 9:00 och 17:00 lokal tid, utom helgdagar

Få service: Klicka här för att välja ditt land samt kontakta närmaste Toshiba supportcenter och få service

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation skickas respektive reservdel till kunden som själv utför reparationen.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Kompatibilitet: Kompatibel med Toshibas laptops (utom Satellite U920t), allt-i-ett-datorer, netbooks och WT310 tablet-datorer Kompatibelt med Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé och WT310-surfplattor

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Nationsomfattning: Tillgänglig i Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Förenade kungariket, Grekland, Irland, Israel, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern och Österrike.

Begränsningar: Tjänsten gäller inom 10 mils radie från en större stad. Om tjänsten efterfrågas för en produkt som befinner sig utanför denna 10 mils radie ges service i möjligaste mån

Aktivering: Tjänsten måste aktiveras inom 30 dagar efter inköpet. Om du vill aktivera din tjänst klickar du här och registrerar dig online

Tillgänglighet: Måndag till fredag mellan 9:00 och 17:00 lokal tid, utom helgdagar

Få service: Klicka här för att välja ditt land samt kontakta närmaste Toshiba supportcenter och få service

Egenskaper: Inkluderar maskinvarusupport, vanligen efterföljande vardag

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Garantiperiod: Gäller i 4 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Kompatibilitet: Kompatibelt med Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé och WT310-surfplattor

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Nationsomfattning: Tillgänglig i Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Förenade kungariket, Grekland, Irland, Israel, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern och Österrike.

Begränsningar: Tjänsten gäller inom 10 mils radie från en större stad. Om tjänsten efterfrågas för en produkt som befinner sig utanför denna 10 mils radie ges service i möjligaste mån

Aktivering: Tjänsten måste aktiveras inom 30 dagar efter inköpet. Om du vill aktivera din tjänst klickar du här och registrerar dig online

Tillgänglighet: Måndag till fredag mellan 9:00 och 17:00 lokal tid, utom helgdagar

Få service: Klicka här för att välja ditt land samt kontakta närmaste Toshiba supportcenter och få service

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Compatibility: Compatible with Toshiba Satellite Pro, Tecra and Portégé laptops

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Nationsomfattning: Tillgänglig i Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Förenade kungariket, Grekland, Irland, Israel, Italien, Kroatien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Sverige, Sydafrika, Tjeckien, Turkiet, Tyskland, Ungern och Österrike.

Begränsningar: Tjänsten gäller inom 10 mils radie från en större stad. Om tjänsten efterfrågas för en produkt som befinner sig utanför denna 10 mils radie ges service i möjligaste mån

Aktivering: Tjänsten måste aktiveras inom 30 dagar efter inköpet. Om du vill aktivera din tjänst klickar du här och registrerar dig online

Tillgänglighet: Måndag till fredag mellan 9:00 och 17:00 lokal tid, utom helgdagar

Få service: Klicka här för att välja ditt land samt kontakta närmaste Toshiba supportcenter och få service

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar), inklusive möjlighet att behålla hårddisken och tillgång till Toshiba Business Support Portal. Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Registrera dig nu Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör Hitta Tjänstleverantör
Beställa åter-ställningsmedier Läs mer