* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Reparation på plats

Behöver du professionell hjälp oavsett var du befinner dig? Inga problem.

Har du ett viktigt möte om några dagar och något är fel med din Toshiba-produkt? Med Toshibas tjänst för på-plats-reparation behöver du inte oroa dig. Beroende på vilket erbjudande du har valt och hur omfattande defekten är, skickar Toshiba Support Center en äkta Toshiba-reservdel som du kan byta ut (när det rör sig om en enkel reparation) eller en Toshiba-certifierad tekniker till dig senast i slutet av nästföljande arbetsdag så att du kommer igång igen på nolltid.

Varför köpa Toshibas tjänst för på-plats-reparation?

  • Det sparar företaget tid och arbete, och våra Toshiba-certifierade tekniker hjälper dig personligen med maskinvarusupport på platsen.
  • Alla äkta Toshiba-servicedelar och reparationen på plats omfattas i sin helhet, och du får inga oväntade reparationskostnader.
  • Den Toshiba-certifierade teknikern besöker dig på plats i slutet av nästa arbetsdag för att lösa problemet så att verksamheten inte drabbas av avbrott.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation skickas respektive reservdel till kunden som själv utför reparationen.

Mer information: Se villkoren för mer information om landstäckningen eller om hur du skaffar tjänsten.

Garantiperiod: Gäller i 4 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation skickas respektive reservdel till kunden som själv utför reparationen.

Mer information: Se villkoren för mer information om landstäckningen eller om hur du skaffar tjänsten.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Egenskaper: Inkluderar maskinvarusupport, vanligen efterföljande vardag

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Mer information: Se villkoren för mer information om landstäckningen eller om hur du skaffar tjänsten.

Garantiperiod: Gäller i 4 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar). Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Mer information: Se villkoren för mer information om landstäckningen eller om hur du skaffar tjänsten.

Garantiperiod: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Funktioner: På plats-reparation nästföljande vardag (beroende på upphörandetid och tillgänglighet på delar), inklusive möjlighet att behålla hårddisken och tillgång till Toshiba Business Support Portal. Vid enkel reparation kan kunden bestämma om Toshiba ska skicka en reservdel till kunden som själv utför reparationen eller skicka en Toshiba-certifierad tekniker till kunden.

Mer information: Se villkoren för mer information om landstäckningen eller om hur du skaffar tjänsten.

Registrera dig nu
Om du registrerar din produkt eller tjänst kan
Toshiba ge dig snabbare service.
Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör
Du kan beställa service genom att kontakta
närmaste auktoriserade tjänstleverantör.
Hitta Tjänstleverantör