* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Standardgaranti



Alla Toshiba-produkter levereras med en gratis standardgaranti som kan variera beroende på produkt. De senaste standardgarantivillkoren per produktkategori finns nedan.




 


 
  • Alla bärbara datorer, inklusive Netbook- och , tablet-datorer, Allt-i-ett-datorerfrån Toshiba täcks av minst ett års standardgaranti inom EMEA, giltig från inköpsdatum
  • Toshibas digitala produkter inklusive Folio täcks av två års standardgaranti, giltig från inköpsdatum
  • Registreringen gör att Toshiba kan se till att du får snabbare service
  • Med hjälp av registreringen kan du få information om nya produkter, specialerbjudanden och drivrutinsuppdateringar som gör att du får ut mesta möjliga av din Toshiba-produkt.
  • Registreringen säkerställer att garantin börjar gälla från Toshiba-produktens inköpsdatum
  • För vissa bärbara Toshiba-datorer erbjuder vi till och med en kostnadsfri utökad garanti vid registreringen.
  • + Vad är pixlar och subpixlar?
  • + Vad betyder förkortningarna TFT och CSV?
  • + Följer Toshiba någon speciell lagstiftning angående pixelfel?
  • + Vilken typ av pixelfel kan jag stöta på?
  • + Vilket är det maximala acceptabla antalet pixelfel?
  • + Hur tar jag reda på vilken skärmmodell jag har?
  • + Vad är skärmupplösning?
  • + Vad gör jag om jag hittar fler pixelfel på min skärm än vad som är acceptabelt?
  • + Varför ska jag registrera mig?
  • + Vilken information behöver jag när jag registrerar produkten?
  • + Hur kan jag kontrollera produktens garantistatus?
  • + Hur lång är Toshibas standardgaranti?
  • + Finns det möjlighet att utöka standardgarantin?
  • + När börjar Toshibas standardgaranti att gälla?
  • + Hur länge täcks batterier av Toshibas standardgaranti?
  • + Vad omfattas av standardgarantin?
  • + Kan standardgarantin överlåtas?
  • + Vad omfattas inte av standardgarantin?
  • + Omfattar den begränsade garantin programvara?
  • + Var kan jag hämta drivrutiner eller en användarhandbok till min bärbara dator och få ytterligare support?
  • + Måste jag behålla försäljningskvittot för att garantin ska gälla?
  • + Måste jag säkerhetskopiera mina data?
  • + Hur beställer jag service?
  • + Vad är utbytbara komponenter?
  • + Hur lång tid tar det att reparera min bärbara dator?
  • + Vad behöver jag skicka med när jag returnerar en produkt?
  • + Tillkommer några extra kostnader
Registrera dig nu
Om du registrerar din produkt eller tjänst kan
Toshiba ge dig snabbare service.
Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör
Du kan beställa service genom att kontakta
närmaste auktoriserade tjänstleverantör.
Hitta Tjänstleverantör