* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Standardgaranti



Alla Toshiba-produkter levereras med en gratis standardgaranti som kan variera beroende på produkt. De senaste standardgarantivillkoren per produktkategori finns nedan.




 


 
  • Alla bärbara datorer, inklusive Netbook- och , tablet-datorer, Allt-i-ett-datorerfrån Toshiba täcks av minst ett års standardgaranti inom EMEA, giltig från inköpsdatum
  • Toshibas digitala produkter inklusive Folio täcks av två års standardgaranti, giltig från inköpsdatum
  • Registreringen gör att Toshiba kan se till att du får snabbare service
  • Med hjälp av registreringen kan du få information om nya produkter, specialerbjudanden och drivrutinsuppdateringar som gör att du får ut mesta möjliga av din Toshiba-produkt.
  • Registreringen säkerställer att garantin börjar gälla från Toshiba-produktens inköpsdatum
  • För vissa bärbara Toshiba-datorer erbjuder vi till och med en kostnadsfri utökad garanti vid registreringen.
  • + Vad är pixlar och subpixlar?
  • + Vad betyder förkortningarna TFT och CSV?
  • + Följer Toshiba någon speciell lagstiftning angående pixelfel?
  • + Vilken typ av pixelfel kan jag stöta på?
  • + Vilket är det maximala acceptabla antalet pixelfel?
  • + Hur tar jag reda på vilken skärmmodell jag har?
  • + Vad är skärmupplösning?
  • + Vad gör jag om jag hittar fler pixelfel på min skärm än vad som är acceptabelt?
  • + Varför ska jag registrera mig?
  • + Vilken information behöver jag när jag registrerar produkten?
  • + Hur kan jag kontrollera produktens garantistatus?
  • + Hur lång är Toshibas standardgaranti?
  • + Finns det möjlighet att utöka standardgarantin?
  • + När börjar Toshibas standardgaranti att gälla?
  • + Hur länge täcks batterier av Toshibas standardgaranti?
  • + Vad omfattas av standardgarantin?
  • + Kan standardgarantin överlåtas?
  • + Vad omfattas inte av standardgarantin?
  • + Omfattar den begränsade garantin programvara?
  • + Var kan jag hämta drivrutiner eller en användarhandbok till min bärbara dator och få ytterligare support?
  • + Måste jag behålla försäljningskvittot för att garantin ska gälla?
  • + Måste jag säkerhetskopiera mina data?
  • + Hur beställer jag service?
  • + Vad är utbytbara komponenter?
  • + Hur lång tid tar det att reparera min bärbara dator?
  • + Vad behöver jag skicka med när jag returnerar en produkt?
  • + Tillkommer några extra kostnader
Registrera dig nu Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör Hitta Tjänstleverantör
Beställa åter-ställningsmedier Läs mer