* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Swap Service

Behöver du hjälp med en Toshiba-produkt som du inte kan jobba utan?
Vi skickar dig en ersättningsenhet på nolltid

När du är beroende av ditt Toshiba-system varje dag så kan driftsavbrott orsaka allvarliga störningar för verksamheten. För att du snabbt ska komma igång erbjuder Toshiba tjänsten Swap Next Business Day, som ser till att du får en ersättningsenhet direkt efter att du rapporterat ett fel. Dessutom är maskinvara och logistik
inkluderat för att göra tjänsten lika kostnadseffektiv som snabb. Det
innebär att du kan hålla schemat och spara både pengar och värdefull tid.

Varför köpa Toshibas Swap Service?

  • Du kan behålla fokus på arbetet medan vi skickar ut en ersättningsprodukt (levereras oftast nästa vardag* om ärendet har registrerats före kl. 15.00 lokal tid).
  • Maskinvara och logistik från Toshiba täcks, vilket garanterar att du slipper tilläggskostnader.
  • Smidig retur av den defekta enheten, först efter att du har mottagit ersättningsenheten.

*Leverans nästföljande vardag är endast tillgängligt i EU-länder och kan påverkas av bristande produkttillgänglighet, logistik och tullförfaranden.

Swap Service

Längd: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Servicebeskrivning: Genom tjänsten utbyte nästföljande vardag kan din Toshiba dynaEdge Mobile Mini PC snabbt bytas ut om den går sönder. Om du rapporterar en skada före kl. 15.00 levereras en ny eller renoverad enhet nästföljande vardag. Den här tjänsten förlänger även standardgarantin.

Funktioner:

  • •  Hämtning och retur av din produkt om den går sönder
  • •  Leverans nästföljande vardag i EU-länder
  • •  Garantiförlängning
  • •  Ersättningsenhet från Toshiba (original) och logistik omfattas

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Längd: Gäller i 3 år från det datum då du köpte din Toshiba-produkt

Servicebeskrivning: Genom tjänsten utbyte nästföljande vardag kan din Toshiba dynaEdge Viewer snabbt bytas ut om den går sönder. Om du rapporterar en skada före kl. 15.00 levereras en ny eller renoverad enhet nästföljande vardag. Den här tjänsten förlänger även standardgarantin.

Funktioner:

  • •  Hämtning och retur av din produkt om den går sönder
  • •  Leverans nästföljande vardag i EU-länder
  • •  Garantiförlängning
  • •  Ersättningsenhet från Toshiba (original) och logistik omfattas

Köpperiod: Tjänsten kan köpas inom 90 dagar efter inköpet av din Toshiba-produkt

Registrera dig nu
Om du registrerar din produkt eller tjänst kan
Toshiba ge dig snabbare service.
Registrera dig nu
Hitta Tjänstleverantör
Du kan beställa service genom att kontakta
närmaste auktoriserade tjänstleverantör.
Hitta Tjänstleverantör